wtorek, 9 sierpnia 2011

Aga first of ......

Dziś pierwsze zdjęcie koleżanki Agnieszki..

W końcu w procesie post produkcji udało mi się uzyskać  efekt który  tak bardzo podoba mi się na zdjęciach u innych.
Pomyśleć ze kolega tę starą kamerę chciał wywalić.....na szczęście byłam szybsza i ją ocaliłam
***

Today first  foto of my  friend Agnieszka.

Finally I get in post production process effect which I adore so much in other people works.

My collegue want to trash this old camera  .... I was quicker and save it :D




5 komentarzy:

  1. chciałabym kiedyś spróbować coś nakrecic takim cackiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka stara kamera to skarb. Moja przyjaciółka znalazła ostatnio megastary aparat fotograficzny na strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, tylko oczywiście nie miałam pojęcia że to się tak nazywa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Tomaszów jest uroczy, tylko nie wszystkie miejsca sprawiają takie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń