środa, 7 września 2011

Croatia part 2


 Zamęczania ciąg dalszy ...

Torturing continue ...
 
 





czym oni karmią te owady? to było ogromne ! / with what they are feeding those bugs? It was huge !

 najlepsze jedzonko / best food ever


 

 my name is Stefan  :D


 Rakija z żuraviny ... pychotka, Słodkie, niewinne .......40% vol / Rakija from cranberries ...delicious. Sweet, innocent ... 40% of alcohol :|

Wrócić bez landszaftu z wakacji to jak nie być na wakacjach / No sunset in holiday photos means that you weren't at holidays


Na koniec nie byłabym sobą jakby  nie znalazł się tu choć jeden portret :) / At the end .... I wouldn't be myself  if any portrait  was found here


9 komentarzy:

  1. podoba mi się ten łańcuch i portret:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fotki 2 i 3 :) !

    owoce morza<3 a rakija jest niedobra;x

    OdpowiedzUsuń
  3. oo u mnie też zachód słońca obowiązkowo :)
    a portrety robiłam młodszemu bratu, choć druga połówka się zlitowała i sama też nie mogę narzekać ;)

    te owady to trzmiele, w Polsce też są :) jak byłam mała, to myślałam, że to koliber :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezusie jakie jedzenie - aż ślinka mi pociekła !

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamciu, ale piękne to zdjęcie z zachodzącym słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza tym to żadne zamęczanie!:D

    OdpowiedzUsuń