wtorek, 27 września 2011

IFF – Interdisciplinary Fringe Festival, "My, Wy, Oni..." Magdalena Górnicka i Maciek Beczek

W zeszłym tygodniu miałam okazję po raz pierwszy robić zdjęcia w trakcie przedstawienia. 
Wszystko działo się w ramach jednego z licznych wrocławskich festiwali czyli IFF – Interdisciplinary Fringe Festival.
Spektakl "My, Wy, Oni ..." - Magdalena Górnicka, Maciek Beczek

Nie jestem szczególnie zadowolona z tych zdjęć gdyż mnóstwo z nich jest nie ostre. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to ze zarówno Magda jak i Maciek poruszali się na prawdę szybko :) 

Żałuję tylko, że przedstawienie trwało tak krótko :(
Mam nadzieję, że 
będą kolejne i że będę jeszcze miała możliwość robienia zdjęć w takich okolicznościach ..... baaaaardzo mi się spodobało  ^^

Dziękuję za zaproszenie!

***

Last week I had first in my life occasion to make photos during theatrical performance.
All was happening during one of plenty Wroclaw's festivals, that mean IFF – Interdisciplinary Fringe Festival.
Show "My, Wy, Oni ...." ("We, You, They...") - Magdalena Górnicka, Maciek Beczek

I'm not very  happy with photos quality - a lot is blurred. For my excuse I have only fact that both, Maciek and Magda, moved very fast :)

I regret that show was so short :(

I have hope that there be next performances and I will have opportunity to make such kind of photos again ........ I liked it a loooooooot.

Thanks for invitation!


















6 komentarzy:

  1. Mi osobiście podoba się to, że wszystkie zdjęcia nie są pozamrażane a ludzie nie wyglądają jak zastygłe figury woskowe:). Lekkie mazy są nawet wskazane bo podkreślają ekspresję wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się te zdjęcia jak najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co ;) jak coś mi się podoba to dlaczego mam nie chwalić? ;) Hmm, jak kiedyś będę we Wrocławiu to można się zgadać, czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że nie ostre mają swój klimat - są mega dynamiczne i ekspresyjne !

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co widzę, ciekawe widowisko fotografowałaś :) zdjęcia moim zdaniem są ładne :)

    OdpowiedzUsuń