niedziela, 26 lutego 2012

Ko-micznie

W sobotę po raz pierwszy miałam okazję współpracować z blogerką.
Zdjęcia miały być ilustracją do postu modowego. 
Nie mam w tym dużego doświadczenia i nie jestem do końca zadowolona z efektów, ale tylko metodą prób i błędów jestem w stanie się nauczyć.




*** 
Yesterday I had first occasion to cooperate with blogger.
Pictures should be illustration  for fashion post.
I do not  have a  lot of experience in that and I'm not completely satisfied with effect, but for me  making mistakes is only way to learn something.














 



Na zdjęciach Komicznie

4 komentarze:

  1. bardzo fajny styl ubierania! kolorowo, na wesoło- lubię to:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! Zakochałam się w Twojej koszuli!

    OdpowiedzUsuń