czwartek, 24 maja 2012

100 nieznajomych / 100 strangers

O projekcie 100 nieznajomych przeczytałam jakiś czas temu.

Jego celem jest przełamanie swoich barier i nieśmiałości w robieniu zdjęć. Nabranie odwagi by powiedzieć "Hej,  jestem Magda. Wyglądasz na interesującego człowieka. Czy mogę zrobić Ci zdjęcie?"
I zrobić 100 kompletnie nieznajomym osobom zdjęcie, za ich zgodą i wiedzą.

Do tej pory miałam z tym wielki problem. Jednak po raz pierwszy mi się udało. Stwierdziłam, że jestem gotowa, aby choćby spróbować zrealizować to zadanie.
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana!

Na zdjęciu mieszkanka ulicy Pionierskiej.
Pozytywna osoba razem z mężem mieli na prawdę sporo ciekawych histori do opowiedzenia.
Tak, kupiłam ten durszlak!
***
About 100 Stranger project I've read some time ago.

Purpose of it is to face up own limitations and shyness.   Be brave enough to say "Hi, I'm Magda. I look  for me as an interesting person. Can I  take a photo of you?"
And take 100 pictures of completely unknown people, with they knowledge and acceptance.

Up to now I have really big problem with this. But I've made it for a first time. It was sign for me to at least try.

No risk, no fun! 

At picture woman from Pionierska Street.
Very positive person, together with husband they have really lot interesting  story to tell.
And yes, I've bought this colander!




2 komentarze:

  1. pomysł świetny tylko chyba ja jeszcze nie jestem na tyle odważna żeby kogoś zaczepić, chociaż czasami żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem tchórz, myślę, że aż chorobliwe to jest u mnie więc tym bardziej podziwiam ludzi, którzy czują się swobodnie w takich sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń